AIRINA : een luchtzuiveraar tegen virussen en bacteriën

22 februari 2022

Deel dit :

Virussen en bacteriën : Airina, een innovatieve en efficiënte oplossing voor binnenluchtontsmetting.

In de huidige pandemische context heeft NEU-JKF een luchtzuiveringsoplossing ontwikkeld voor professionals, gemeenschappen en bedrijven die het publiek ontvangen: Airina®.

Wat is het?
Airina® is een innovatieve en effectieve luchtreiniger.
Airina® is de enige zuiveraar die oppervlakken van 120m2 tot 350m2 kan behandelen.
Het vermindert de verspreiding van virussen in de lucht en elimineert meer dan 99,9% van de allergenen en verontreinigende stoffen die schadelijk zijn voor de gezondheid: rook en geuren, allergenen, bacteriën, virussen, fijn stof, gasvormige verbindingen, enz.
Het is dus, in deze bijzondere context van een wereldwijde pandemie, nuttig voor beroepen en structuren die het publiek ontvangen (werknemers, klanten, patiënten...), voor mensen die in kwetsbare situaties verkeren omdat zij aan bepaalde pathologieën lijden (allergieën, ademhalingsmoeilijkheden, astma...) en voor degenen die voor hun activiteit gebruik maken van verontreinigende stoffen (de medische en de schoonheidsverzorging bijvoorbeeld).

Ontdek Airina in video: